14.07.2019   Ko sta bila otroka še majhna, sta se z Gorazdovimi starši hodila kopat v Terme Lendava.
"V Lenduli sva bila" sta pravila. "Tam je zelo lepo."  In sva šla pogledat, če je res tako.

Morje naju ta vikend ne privlači zaradi gneče na cesti. Zato jo mahneva v "Lendulo". Idejo sta pravzaprav dala najina dobra prijatelja, sedaj že tudi vam dobro znana Dušan in Suzana, iz Avtodom centra Casper.  In tako tokrat namesto otrok peljeva v "Lendulo" sebe.

Dušan in Suzana naju že čakata parkirana v kampu Terme Lendava, (bivši kamp Lipa), ko pozno popoldan prispeva tja.
Super je, ko parkiraš avto, položiš tepih, postaviš stole in mizo, raztegneš tendo.... in že kampiraš.
Ja, le par minutk potrebujeva za vse to. Gorazd in Dušan medtem, ko midve s Suzano pripravljava večerjo, igrata badminton.

Večerjamo zgodaj, zato ostane čas še za eno furo s kolesi. Lendava ima super kolesarske steze. Odpravimo se proti staremu delu mesta in nato še na kavo v Hotel Cubis.
Tam nas mlada gospodična prijazno postreže in nam razkaže hotel, ki je res lep in ugoden.

V kamp se vrnemo, ko je že noč in po kozarcu vina in vrečki čipsa se odpravimo spat.

In nato se začne ples s komarji. Bzzzz tu, bzzzz tam, in me piči. Bzzzz okrog ušes, in na nosu, ko ga mahnem in je bzzzz še samo bz. Borim se z njimi, dokler me ne zmanjka in zaspim.

Zjutraj vidim, da sem izgubila bitko. Popikana sem povsod. Po rokah, nogah, še na obrazu imam veliko srbečo buško. Pike si grem celit v bazen s parafinsko vodo in potem za povrh smrdim še po nafti.

"To je dobro za revmo" me tolažijo ostali. Čeprav nerada priznam, mi topla voda paše. Zdi se mi, da me celo komarjevi piki manj srbijo.

Ker moramo do dvanajste ure opraviti odjavo, po kopanju pojemo zajtrk in stvari pospravimo tako hitro, kot smo jih postavili. Le v obratnem vrstnem redu.

Suzana predlaga, da bi si danes ogledali Vinarium. Kombija premaknemo na parkirišče pred kampom in pogumno zajahamo kolesa. Pot čez mesto poznamo že od včeraj, nato pa se cesta odcepi desno navzgor.

Pogumno zagonimo v breg. Na začetku se zdi še vse izredno lahko. Bolj ko rinemo v breg, bolj je strmo. Dušan zagleda gospoda pred eno izmed hiš na poti, in ga povpraša, če je do Vinariuma še daleč in tako strmo.
"Neeee", reče "nej tak hüdo. Po tem brejgi je ravnica, pol pa še samo dva brejga, nej tak visuka, pa ste že tam."

Verjetno gospod še nikoli ni šel na Vinarium s kolesom, ker potem bi vedel, da nista bila samo dva brega in da "nej tak visuko" pomeni ravno nasprotno.
Končno prilezemo na vrh in nihče od nas nima prav nobene želje, da bi se povzpel na stolp.

Se pa usedemo k hišici in spijemo kozarec vina. Kako ne bi, če pa smo pod Vinariumom, stolpom, posvečenem vinu.

Nato se spustimo proti Hiši vina Cuk. Etno hiša, pokrita s slamo, s prekrasnim razgledom, super prijazno lastnico in super hrano. Zelo priporočam, še posebej babičin štrudl. Zagotovo se še vrnemo tja.

Spočiti in siti, tokrat po bregu navzdol, smo hitro v Lendavi. Ogledamo si še Lendavski grad z zanimivo razstavo Roberta Juraka.

Medtem ko si drugi ogledujejo razstavo, se z MojPonyjem spustiva malo nižje ob gradu in se znajdeva pod ogromnim kovinskim metuljem. Naredim fantastično fotko, kljub temu, da je naokrog gradbišče in komaj najdem dovolj razdalje za dobro fotko.

Ko prispemo nazaj do avta, Suzana skuha kavo in nato se počasi odpravimo proti domu.
Dneva pa še ni konec.  Mahnemo jo še v Šentilj na nagrajeni dimljeni sladoled v Pingo.

Prekrasen kulinarično-kolesarski izlet mi bo ostal še dolgo v spominu. Zagotovo ga ponovimo jeseni. Takrat bomo izbrali eno izmed kolesarskih poti, ki vodijo tudi na Madžarsko.

Lendava je prekrasno majhno mestece, ki mu ne manjka čisto nič. Tukaj najdete dobre terme, dobro hrano, dobro vino in dobre ljudi.

"Lendula" zagotovo še pridemo.

Kraj:  Lendava

Pot:  Potepanje po mestu in okolici. Povsod so kolesarske steze, vožnja s kolesom je varna.

Težavnost: lahka pot po mestnih ulicah Lendave, pot do Vinariuma je strma in ovinkasta. Ni primerna za majhne otroke.